Dine medlemsvilkår
Medlemskap i Lykkelighandel sin kundeklubb
Vår kundeklubb er et kostnadsfritt medlemsprogram der du som medlem samler poeng ved hvert kjøp, du får tilgang til eksklusive rabatter, og blir alltid oppdatert ved nylanseringer. Når du melder deg inn i vår kundeklubb, samtykker du til at vi kan kontakte deg via e-post, SMS eller lignende for å informere eller markedsføre våre egne tilbud. Dersom du lurer på hvordan vi behandler dine personopplysninger, kan du ta en titt på vår personvernpolicy som ligger tilgjengelig nederst på nettsiden vår. Alle medlemskap er personlig og kan ikke overføres til andre.
Bonuspoeng
Som medlem av Lykkelighandel sin kundeklubb, samler du bonuspoeng hver gang du handler hos oss. Du må være logget inn på din bruker når du handler for å kunne samle poeng. Hver krone du handler for gir 0,2 poeng. Når du har spart opp 1000 poeng, kan du omgjøre poengene til en rabattkode på 100 kroner som du kan bruke ved utsjekk i kassen. Du finner poengsaldo på din side, og her kan du også gjøre om poengene dine til en rabattkode.
Som kunde kan du ta i bruk dine bonuspoeng ved å logge inn på din side i nettbutikken og gå til "Min konto". Inne på "Min konto" er det opplyst hvor mange poeng du har, hva disse poengene tilsvarer i kroner og en link for å veksle disse poengene inn i rabattkode.
Koden vil da bli synlig for deg samtidig som den legger seg inn i handlekurven slik at den er klar til neste handlerunde. Om du avbryter kjøpet må du selv huske koden. Den er unik og kan ikke gjenskapes.
Innloggingsopplysninger til Mine Sider
Når du bli medlem, opprettes innloggingsopplysniger til Mine Sider. Formålet er at du som medlem raskt og enkelt skal kunne administrere medlemsskapet, f.eks. endre opplysninger, se aktuell poengsaldo, overføre bonuspoeng til rabattkoder, samt avregistrere medlemskapet hvis ønskelig. Når du handler på Lykkelighandel registreres medlemskjøpet ved at du er innlogget.
Som medlem har du et eget ansvar for å sikre at kontaktopplysningene dine er korrekte og aktuelle. Du kan når som helst endre dine opplysninger på min side. I Klarna Checkout blir adresse hentet av Klarna basert på e-postadressen og tidligere kjøp via Klarna. Så selv om du legger inn en ny adresse via mine sider, så vil ikke denne automatisk komme opp i Klarna Checkout.
E-postadressen er hoved-identifikatoren for et kundekort. Så hvis en kunde, som er medlem, bruker en annen e-postadresse (men fortsatt samme navn, adresse, tlf) i klarna checkout, så vil ikke ordren knytte seg til medlemskontoen, men opprette et nytt kundekort på den nye e-postadressen.
Avmelding
Du kan når som helst melde deg ut av Lykkelighandel sin kundeklubb. Dette kan gjøres via avmeldingslenke på nyhetsbrev, på min side eller ved å ta kontakt med oss på lykkelig@lykkelighandel.no . Du vil da ikke lenger motta tilbud eller annen markedsføring fra Lykkelighandel sin kundeklubb. Når du er meldt ut er det ikke mulig å gjenopprette medlemshistorikk dersom du ønsker å melde deg inn på nytt.
Hvor kan du henvende deg?
For andre spørsmål, informasjon eller personopplysninger kan du ta kontakt med oss på mail: lykkelig@lykkelighandel.no